Converse

Hei hei!

Endelig helg! h guud hvor jeg har ventet p at den skulle komme. var p jobb til sent i gr kveld, og er passe utkjrt i dag. Hard life.

Men, jeg fikk hvertfall kjpt meg et par nye sko i dag, gode gamle converse. De forrige jeg hadde var s slitt og veldig skitne.

s var p tide med et par nye :-)

Love them!

Hva synes du?


Imagine everything in pink





Long time no see?

Ja, jeg vet jeg har vrt fravrende de siste ukene..mnedene? hehe, hvertfall!

Jeg hadde jo store ambisjoner med denne bloggen, blant annet vre en inspirasjonskilde for leserne mine,

men m jo rlig talt innrmme at jeg ikke kom s langt. beklager det.

Den gode nyheten er at jeg lenge har tenkt begynne blogge igjen, og da med jevnlige innlegg.

s hper jeg dere vil fortsette flge meg, og at jeg ogs fr en masse nye lesere :-) det hadde vrt flott det!

Ville vel egentlig bare innom for fortelle dere det, og nske alle en god pske!

Selv skal jeg p hytta med familien, det gleder jeg meg masse til. Vi ses etter pske da! L o v e r !

XOXO -M

weight loss

Enkel proteinrik mat

Det er viktig f i seg masse proteiner for ha nok energi p trening. Proteiner er med p forhindre at kroppen bruker energi p frdyelse underveis i kten, for restituere kroppen raskt og for fylle opp energilagre og igangsette vektprosesser hurtigst og best mulig etterp.




Fr trening br du spise et middles stort mltid ca. 1-2 timer fra kten. Mltidet br inneholde karbohydrater og en del proteiner.Eksempel p karbohydratkilder er en salat, ris (ikke hurtigris), kokte poteter, flerkorns grovbrd, melk og frukt. Dette sikrer et jevnt blodsukker fr kten, og en langsom frigjring av energi bde fr og under kten. Proteiner kan vi f fra kjtt, fisk, egg, melk eller proteintilskudd. Ved innta proteiner fr trening unngr vi at de nedbrytende prosessene som igangsettes under trening "spiser" av musklene, men i stedet brenner aminosyrer fra kroppens lager.

Under kten kan du eventuelt bruke hurtige karbohydrater i vskeform for fylle opp energilagre, for eksempel sportsdrikk.Legg vekt p drikke mye vske fr trening og underveis. En grei regel er alltid ha med seg vannflaske og ikke la trstflelsen komme fr du drikker.

Etter trening er det av stor viktighet innta lettopptakelig nring s hurtig som overhodet mulig. Gjerne det minutt du avslutter siste sett. Det er en god ide blande seg ferdig ett "etter trening-mltid".Det ideelle mltidet p dette tidspunktet inneholder hurtige karbohydrater samt lett opptakelige proteiner. Ved hjelp av kosttilskudd kan vi optimalisere dette inntaket.. Dette blandes i vann eller melk (sistnevnte dersom ekstra nring er nskelig) og drikkes hurtigst mulig etter trening. Innta for vrig mye vske etter trening, gjerne minst et par liter de frste timene.


Er du flink til innta protein fr/etter trening?

Trening next

Stikker p trening n!

Har hatt en lang dag og er egentlig ganske sliten, men det er aldri for sent trene. S hvorfor ikke?

Skal bli deilig jogge litt p tredemlla og bli ordentlig sliten etterfulgt av en varm dusj, og kanskje badstu hvis jeg rekker :-)



Hper dere har hatt en fin dag!

Snakkes i morgen ;-)

No pain No gain



Nike free run

Disse skoene passer perfekt for g/lpe/jogge i, you name it. Elsker designet og de freshe fargene.

Og det beste av alt er at de veier bare noen f gram! Tenk det! Hvis du gr inn p Nike.com kan du lese mer om skoene. Du kan blant annet designe dine helt egne sko med navnet ditt p!

Mine tre favoritter:



Perfekt julegave :-)

Har du slike Nike sko?

I may not



Den ultimate styrkevelsen

Forskere har funnet ut at hvis du bare skal gjre 1 velse, br du velge armhevinger.

velsen er enkel utfre, du trenger ikke noen form for utstyr, du trener flere deler av kroppen samtidig og alle kan gjre det. Klarer du ikke ta strake armhevinger til begynne med, kan du for eksempel st p knrne eller legge et par bker p gulvet og senke brystet ned mot bokhaugen. Etter hvert som du blir bedre, kan du fjerne bkene og voilla!



Trenger du tips til hvordan du utfrer den perfekte armhevingen, kan du ta en titt her:

http://aktivtrening.com/trening/styrketrening/den-perfekte-armheving

Husker faktisk at gymlreren min fortalte at den viktigste styrkevelsen vi kunne gjre var armhevinger.

So there you go!

Hvor mange armhevinger klarer du?

Les mer i arkivet April 2012 Desember 2011 November 2011
hits